وي افزود: هدف هند تصاحب يک درصد از کل سهم تجارت جهاني گردشگري است و براي رسيدن به آن بايد سرمايهگذاري قابل ملاحظهاي در بخش هتلداري و ساير امور مرتبط با گردشگري داشته باشد.
«سوبدوح کانت ساهاي» خاطرنشان کرد: يکي ديگر از اهداف مهم هند، جذب 50 ميليون گردشگر داخلي تا سال 2020 است که براي اين منظور بايد سرمايهگذاري ويژهاي در حوزه هتلداري انجام داد و ظرفيت هتلها را به 26 هزار اتاق هتل افزايش داد.
به گزارش ميراث آريا، کارشناسان گردشگري هند معتقدند، تبليغ و بازاريابي در کشورهاي مختلف اصوليترين روش براي توسعه گردشگري کشور خواهد بود که براي اين کار بايد شمار دفاتر گردشگري برون مرزي هند از 14 مرکز فعلي به 20 مرکز ديگر افزايش يابد.
گفتني است؛ هند همچنين اميدوار است با راهاندازي کمپين «هند پاک» از بيستم ماه دسامبر، به کارگيري اصول بهداشتي در مناطق مختلف گردشگري خود را رعايت کرده و شرايط را براي جذب بيشتر گردشگر مهيا کند.
/109
انتهای پیام/