اجراي طرح ارتقاي ايمني مسافر در هرمزگان

به گزارش ميراث‌آريا (chtn)، بنا بر اعلام اداره کل حمل و نقل و پايانه‌هاي هرمزگان در ايام نوروز بيشترين تمرکز به ارتقاي ايمني مسافران و افزايش رضايت آنان معطوف خواهد بود تا با هماهنگي‌هاي ايجاد شده خدمات‌رساني به مسافران در بهترين شکل ممکن انجام شود.

استان هرمزگان به عنوان يکي از استان‌هاي جنوبي کشور به دليل برخورداري از 14 جزيره با ظرفيت‌هاي مختلف و مزاياي تجاري و گردشگري متنوع در فصل زمستان و نوروز پذيراي ميليون‌ها گردشگر از سراسر کشور است و حوزه حمل و نقل يکي از مهمترين بخش‌هاي مرتبط با گردشگري در اين استان به شمار مي‌رود.

افزايش تعداد مسافران ورودي به استان هرمزگان در ايام نوروز به ويژه نوروز90 که بيش از 5 ميليون گردشگر بود موجب شد که خدمات‌رساني هرچه بيشتر در حوزه‌هاي مختلف گردشگري به ويژه حمل و نقل در اين استان مورد توجه مسوولان قرار گيرد، به طوري که هم‌اکنون خطوط حمل و نقلي اين استان در حوزه‌هاي ريلي، زميني، هوايي و دريايي فعال است.

از آن‌جا که بخش عمده‌اي از گردشگران به ويژه در ايام نوروز از طريق ناوگان عمومي و اتوبوسراني وارد اين استان مي‌شوند از اين رو در سال‌هاي اخير با تسهيلات اعطايي و اجراي طرح‌ها و برنامه‌هاي مورد نظر و با هدف ارتقاي کيفي سفرها و رضايت بيشتر مسافران عمر ناوگان اتوبوسراني اين استان در حد قابل توجهي کاهش داده شد.

همچنين به گفته «صادق صابري» رئيس اداره مسافر اداره ‌کل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان هرمزگان به منظور تسهيل در امر تهيه بليت براي مردم و جلوگيري از ازدحام در پايانه‌هاي مسافري پيش‌فروش بليت‌هاي نوروزي از 23 اسفندماه آغاز شد و تا پايان اسفندماه ادامه دارد و متقاضيان مي‌توانند از طريق پايگاه اينترنتي پايانه‌هاي استان نسبت به تهيه بليت اقدام کنند.

115/


انتهای پیام/

کد خبر 1390112537