کارشناسان معتقدند نتايج حاصل از اين پژوهش سازمانهاي گردشگري شهري را با بهکارگيري حداکثر ظرفيت گردشگري شهر آشنا ميکند و طرحهاي مبنايي تازهاي را براي رونق بازار گردشگري اين شهر به همراه خواهد داشت.
آمارها نشان ميدهد 40درصد از بودجه مسافرتي گردشگران در بخش حملونقل هزينه ميشود؛ 30 درصد براي تهيه محل اقامت مصرف ميشود؛ 12 درصد به تهيه غذا اختصاص داده ميشود؛ 10 درصد صرف خريد ميشود و 8 درصد باقيمانده نيز براي گشت و گذار در مناطق تفريحي مورد استفاده قرار ميگيرد.
به گزارش ميراث آريا، رئيس سازمان گردشگري مسکو معتقد است اين بررسي، بيش از هرچيز به نفع گردشگران است زيرا مسوولان را متوجه کاستيها کرده فرصت مناسبي را براي رفع اين نقايص به وجود ميآورد.
ب/109
انتهای پیام/