به گفته وي حضور در بازارهاي جديد مانند چين، ژاپن و برزيل، استفاده از برخي کشورها مانند لبنان و امارات به عنوان پل صادراتي، توسعه بازارهاي قديم فرش دستباف ايران مانند اروپا و حضور گسترده تبليغاتي در کشورهاي هدف مانند آلمان و چين اين 4 محور اصلي را تشکيل ميدهد.
معاون بازاريابي مرکز ملي فرش ايران يادآور شد: حضور در تمام نمايشگاههاي خارجي چين، ژاپن و برزيل و استفاده از فضاهاي پاويون جمهوري اسلامي ايران در کشورهاي خارجي در اولويت قرار دارد.
فيض الهي افزود: در عرصههاي داخلي هم براي تقويت ميزان تقاضا، جشنوارههاي فروش مانند گره زرين را برگزار ميکنيم.
اين مقام مسوول در مرکز ملي فرش ايران گفت: امسال از توليدکنندگان داخلي با اجراي بيمه بافندگان، عرضه کمکهاي فني و اختصاص منابع مالي و بانکي حمايت خواهيم کرد و کارگاههاي فرش دستباف را توسعه خواهيم داد.
ب/112
انتهای پیام/