وي به ميزان رضايت گردشگران از نحوه خدماتدهي ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي اين استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امسال کمترين شکايت را از مسافران نوروزي دريافت کرديم بهگونهاي که نوروز امسال در سامانه گردشگري استان تنها 3 شکايت به ثبت رسيده است.
وي همچنين از حضور گردشگران خارجي در اين استان خبر داد و افزود: گردشگراني از کشورهاي امارات، هند، سنگاپور و برخي کشورهاي اروپايي به استان هرمزگان سفر ميکنند.
وي يادآور شد: در سال گذشته ورود گردشگران خارجي به استان هرمزگان در مقايسه با سال پيش از آن 22 درصد رشد داشت.
معاون گردشگري استان هرمزگان با بيان اين که در اين استان 1100 جاذبه گردشگري شناخته شده است، افزود: وجود اين تعداد از جاذبههاي گردشگري موجب شده است استان هرمزگان به يکي از مهمترين مقاصد سفر در کشور تبديل شود.
وي در ادامه گفت: امسال در تعطيلات نوروز براي اولينبار تردد در جزاير استان هرمزگان به صورت 24ساعته انجام شد.
وي با بيان اين که توسعه گردشگري دريايي به توسعه و تقويت گردشگري داخلي و خارجي در کشور منجر خواهد شد، افزود: در حال حاضر بيش از 50 نوع کشتي با بهترين شرايط ايمني و رفاهي از اسکلههاي استان هرمزگان به مسافران خدمات عرضه ميکنند.
ب/108
انتهای پیام/