وي با برشمردن قابليتهاي متنوع اين هتل در حوزههاي مختلف خدماترساني از جمله اقامتي و پذيرايي و تامين محل برگزاري ضيافت، همايشهاي ملي و بينالمللي، نمايشگاه و جشنواره به مديران مياني و کارکنان اين هتل تاکيد کرد که بايد با تلاش بيشتر و کسب بازارهاي جديد و افزايش درصد اشغال هتل، نمودار رضايتمندي مشتريان از خدمات را نسبت به گذشته ارتقا بخشند.
«مولوي» يادآور شد: با تامين نيازها و جلب رضايت مشتريان، زمينه ماندگاري و وفاداري آنان به هتل فراهم خواهد شد که لازمه اين کار تلاش مداوم کارکنان به منظور توليد خدمات مطابق با سليقه و ذائقه مهمانان، عرضه خدمات استاندارد و احترام به مشتريان است.
ب/120
انتهای پیام/