وي با اشاره به بازخورد مثبت مسافران در طول تعطيلات نوروزي يادآور شد: گردشگران از کيفيت سرويسدهي و عرضه خدمات و مهماننوازي مهمانداران در طول سفر ابراز رضايت کردند.
موسوي سرويسدهي مناسب و مهمانپذيري مهمانداران ناوگان ريلي در ايام نوروز را از مهمترين دلايل رضايت مسافران اين ناوگان عنوان کرد و گفت: نظارت و بازرسيهاي مداوم و سختگيرانه سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان در افزايش دقت دستگاههاي عضو ستاد تسهيلات سفر استان و تلاش براي بهبود اقداماتشان، نقشي مستقيم داشت.
مديرکل راهآهن استان با اشاره به اقدامات انجام گرفته از سوي اين اداره کل در نوروز 91 اظهار داشت: تمام ايستگاههاي استان براي رفاه بيشتر مسافران به سرويس بهداشتي مخصوص معلولان مجهز و سرويسهاي بهداشتي موجود نيز بهسازي، بازسازي و مجهز به آب گرم و سرد شدند.
موسوي افزود: بهسازي و تجهيز تمام نمازخانههاي ايستگاهها و عرضه اينترنت بيسيم از ديگر اقدامات راهآهن استان در قالب وظايف محوله در ستاد تسهيلات سفر استان براي نوروز 91 بود.
مديرکل راهآهن پايين بودن عرضه را نسبت به تقاضا در مسيرهايي مانند مقصد مشهد از مشکلات ناوگان ريلي عنوان کرد و گفت: تعداد قطارهاي استان آذربايجان شرقي مانند برخي ديگر از استانهاي کشورمان کم است بهگونهاي که پيشفروش بليتها در همان دقايق اول به اتمام ميرسد و تنها ميتوانيم پاسخگوي 20 درصد تقاضاها باشيم.
اين مقام مسوول افزود: طي سالهاي اخير حمايتهاي خوبي از سوي دولت و مجلس در اين زمينه صورت گرفته که با همکاري بيش از پيش بخش خصوصي ميتوان به افزايش سطح خدمات کمي و کيفي اين سيستم حمل و نقل که مورد استقبال خيل عظيمي از شهروندان است، اميدوار بود.
موسوي با اشاره به تلاشهاي ستاد تسهيلات سفر بهخصوص فعاليتهاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان، تصريح کرد: برآيند اين خدمات و تلاشهاي بيوقفه سازمانهاي عضو ستاد تسهيلات سفر در نوروز 91 فراهم آمدن سفري امن و مطمئن براي گردشگران و در نتيجه حضور بيش از پيش گردشگران نوروزي در آذربايجان شرقي بود.
ب/117
انتهای پیام/