در اين اجلاس که با حضور شماري از مسوولان، مديران، سازمانها و شرکتهاي خدماتي برگزار شد، مديرعامل هما به عنوان مدير خلاق در صنعت هوايي، موفق شد جايزه ملي رضايتمندي مشتريان را دريافت کند.
ايراناير با دريافت اين جايزه مفتخر به کسب جديدترين استاندارد بينالمللي ايزو (ISO.10004:2010) در حوزه مشتريمداري و گواهينامه بينالمللي مديريت خلاق با سطح A پلاس از سوي مرکز استانداردهاي کشور کانادا ميشود.
اين اجلاس با همکاري وزارت امور اقتصاد و دارايي، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان سرمايهگذاري، اتاق بازرگاني صنايع و معادن 14 استان و ديگر نهادهاي دولتي مرتبط برپا شد.
شرکتکنندگان اين اجلاس از نظر ميزان ارزيابي خدمات، کارآفريني، توليد، توجه به نياز مصرفکنندگان و در نظر گرفتن 9 شاخص اساسي با مرجعيت بينالمللي و نظرسنجي عمومي به مدت يک سال مورد بررسي قرار گرفتند.
گواهينامه ISO10004 که براي دومين سال متوالي به شرکت هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران اهدا شد، جديدترين استاندارد در حوزه مشتريمداري است.
به گزارش ميراث آريا ، اين در حالي است که کارشناسان گردشگري ، تأخيرهاي مکرر طولاني و بدون اطلاع رساني به مسافران و گردشگران ، برخورد عاري از احترام برخي مهمانداران اين ايرلاين و افت شديد کيفيت پذيرايي کيترينگ هما در ماه هاي اخير را عاملي براي کاهش رضايتمندي مشتريان از آن عنوان مي کنند و مشخص نيست اين جايزه چگونه نصيب شرکت هواپيمايي هما شده است ؟!
ص/108
انتهای پیام/