ايجاد ميز خدمت در اداره‌کل ميراث‌فرهنگي يزد

به گزارش ميراث‌آريا(chtn) «بهرام رضايي» اظهار داشت: ايجاد ميز خدمت به منظور دستيابي آسان و سريع مردم به خدمات اين اداره‌کل، ارائه خدمات به موقع و موثر به مردم و همچنين تکريم ارباب رجوع صورت گرفت.

وي افزود: از جمله اهداف اجراي اين طرح مي‌توان به ارائه اطلاعات و راهنمايي‌هاي لازم در ارتباط با امور مربوط، دريافت مدارک و درخواست‌هاي مراجعان، انجام امور و درخواست‌هاي متقاضيان در صورت امکان در غير اين‌صورت اعلام تاريخ مراجعه بعدي يا زمان ارائه خدمت نهايي به مراجعان، دريافت نتايج اقدامات انجام شده از واحدهاي ذيربط، هدايت مراجعان به واحدهاي مرتبط در موارد بسيار ضروري پس از انجام هماهنگي با واحد اقدام کننده ذيربط اشاره کرد.

/117

انتهای پیام/

کد خبر 1391060916