نخستين کارگاه بين‏المللي بازاريابي گردشگري و هتلداري در هتل پارس تبريز

به گزارش ميراث آريا(chtn)، ارائه روش‌هاي جديد بازاريابي در صنعت هتلداري، افق‏هاي جديد در هتلداري اسلامي، هتلداري و تورگرداني مدرن، بازاريابي و مديريت مقصد، مديريت تصوير، بازارها و مقاصد در حال ظهور، روان‌شناسي طراحي هتل، مسافرخانه‏داري، مدل ANP و نرم‌افزار Super Decisions از جمله مباحث آموزشي در اين دوره است.

روش‏هاي بسته‌بندي تور (Tour Packaging)، تصميم‌گيري و مديريت گردشگري، بازار زدايي (Demarketing)، نظام اطلاعات هتلداري، چرخه حيات محصول و مقصد، بخش‎بندي بهينه بازار، بازاريابي رويداد، روحيه ملل و تورگرداني در ايران، بازارهاي گردشگري ايران، مباني سياست‌گذاري در گردشگري، استراتژي‏هاي کاهش آثار فصلي بر بازار هتل‏ها، گونه‏شناسي گردشگري جهان اسلام و بازارهاي اکوتوريسم شمال‌غرب ايران از ديگر محورهاي علمي اين کارگاه است.

شرکت‏کنندگان در اين کارگاه گواهي آموزشي دريافت مي‌کنند که در ارتقاي اعتبار آژانس‏هاي مسافرتي نقش مهمي دارد و بدين لحاظ اين مراکز از برگزاري اين کارگاه استقبال گسترده‏اي کرده‏اند.
ب/120

انتهای پیام/

کد خبر 1391072637