«نوشين طاهريانپور» افزود: مهمانان با عضويت در باشگاه، مهماننوازي، آرامش و احترام را بهصورت محسوس لمس ميکنند و باشگاه گردشگران پارس از طريق مديريت مناسب ارتباط با مهمانان (GRM) و ارج نهادن به نظرهاي آنان و توجه به نيازهاي مهمانان توسعه خواهد يافت.
وي تصريح کرد: در نهايت يک نام و نشان خوب موجب افزايش ارزش هتلهاي پارس و افزايش اعتبار برند پارس در ذهن مهمانان و همچنين موجب افزايش سهم بازار ميشود.
سومين سمينار و جشنواره برند در گردشگري با محوريت خلاقيت و مهندسي برند روزهاي 4شنبه و 5شنبه (24 و 25 آبانماه) در سالن همايشهاي وزارت کشور برگزار شد.
120/ب/الف
انتهای پیام/