باشگاه گردشگران پارس در سمينار برند معرفي شد

به گزارش ميراث‏آريا(chtn)، مدير بازاريابي و فروش شرکت سرمايه‌گذاري هتل‌هاي پارس درباره باشگاه گردشگران پارس و خلاقيت نوين در برندسازي گروه هتل‌هاي پارس گفت: باشگاه گردشگران پارس با توجه به شعار «هتل‌هاي پارس، نماد مهمان‌نوازي ايرانيان» افتتاح شد.

«نوشين طاهريان‏پور» افزود: مهمانان با عضويت در باشگاه، مهمان‌نوازي، آرامش و احترام را به‌صورت محسوس لمس مي‌کنند و باشگاه گردشگران پارس از طريق مديريت مناسب ارتباط با مهمانان (GRM) و ارج نهادن به نظرهاي آنان و توجه به نيازهاي مهمانان توسعه خواهد يافت.

وي تصريح کرد: در نهايت يک نام و نشان خوب موجب افزايش ارزش هتل‌هاي پارس و افزايش اعتبار برند پارس در ذهن مهمانان و همچنين موجب افزايش سهم بازار مي‌شود.

سومين سمينار و جشنواره برند در گردشگري با محوريت خلاقيت و مهندسي برند روزهاي 4شنبه و 5شنبه (‌24 و 25 آبان‌ماه‌) در سالن همايش‌هاي وزارت کشور برگزار شد.
120/ب/الف

انتهای پیام/

کد خبر 139108286