او با تاکيد بر جايگاه مهم و تعيين کننده روابط عموميهاي سازمان در معرفي فعاليتها و عملکرد هر مجموعه خاطر نشان کرد: در فرايند برنامه هاي روابط عموميهاي صف و ستاد سازمان آنچه الگو سازي ميکند و اسباب ايجاد پايلوت مديريتي ميشود، مکانيزم برنامههاي ستادي در پايتخت است.
«شريفي» گفت: در همين خصوص برنامهريزي خوب و منسجم با خرد جمعي و کار گروهي در قالب کارگروههاي جداگانه مي تواند پاسخگو و مثمر ثمر باشد.
او براي تحقق اين امر بر تشکيل4کارگروه تبليغات،انتشارات، اطلاع رساني و ارتباطات مردمي و ارگانها تاکيدکرد و گفت: در قالب اين کارگروهها ميتوانيم به دستآوردهاي علمي، عملي و قابل اجرا براي پيشبرد اهداف روابط عمومي براي معرفي فعاليتها و عملکرد سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري برسيم.
سرپرست اداره کل روابط عمومي و امور فرهنگي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي وگردشگري در اين نشست از مسوولان روابط عمومي صف و ستادي خواست تا براي برنامهريزي عملياتي و همچنين به منظور هماهنگي بخشهاي سازمان با يکديگر همه واحدها برنامه هاي خود را تا پايان سال و به شکل تقويم به اداره کل ارائه دهند.
او همچنين از مسوولان روابط عمومي سازمان خواست تا عملکرد خود را به منظور ارائه به مقام عالي سازمان و همچين حفظ و انتقال تجربيات به دست آمده که معرف و شناسنامه آن واحد به شمار مي رود مستند سازي کنند.
به روز رساني و بهينه سازي سايتهاي هر مجموعه و معرفي واحدهاي مختلف روابط عمومي ها در اين سايتها و لينک با پرتال سازمان از ديگر مواردي بود که شريفي از مسوولان روابط عمومي ستادي خواست تا نسبت به انجام آن اقدام کنند.
تدوين آيين نامه عزل و نصب مسوولان روابط عمومي و همکاري و تعامل روابط عمومي ها و واحدهاي صفي و ستادي با اداره کل روابط عمومي و امور فرهنگي از ديگر مواردي بود که سرپرست اداره کل روابط عمومي و امور فرهنگي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري به آن اشاره کرد.
شريفي درنخستين نشست مسوولان روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي وگردشگري «سالومه پوريامين» را به عنوان معاون خود معرفي کرد.
الف/120
انتهای پیام/