در اين نوشتار تلاش شده است ضمن ارائه مفاهيم نوين بازاريابي، شرايط و وضعيت صنايع دستي کشور با استفاده از مدلهاي استاندارد شده در حوزه بازاريابي بررسي و ضمن بيان چالشهاي پيشرو راهکارهايي براي برون رفت نيز تشريح شود.
در پايان هر بخش که به بررسي حوزههاي مختلف بازاريابي پرداخته است، بلافاصله وضعيت صنايع دستي کشور نيز مطرح شده است.
فصل اول کتاب به کليات بازاريابي صنايع دستي و هنرهاي سنتي و فصل دوم به بررسي تفصيلي آميخته بازاريابي صنايع دستي اختصاص دارد.
در سومين فصل از اين کتاب نگرش راهبردي صنايع دستي و هنرهاي سنتي مورد بررسي قرار گرفته و در فصل بعد نيز وضعيت صنايع دستي ايران در حوزه بازاريابي بينالملل تعيين شده است.
بررسي مسائل منتخب بازاريابي صنايع دستي کشور عنوان پنجمين فصل از اين کتاب است.
از نکات مهمي که در اين نوشتار تلاش شده است تا به آن پرداخته شود، جنبه کاربردي بودن مطالب و ارائه ديدگاهي منسجم، يکپارچه و وسيع براي مديريت راهبردي صنايع دستي کشور است.
112/الف
انتهای پیام/