نمایشگاه هفته گردشگری استان البرز افتتاح شد

مراسم افتتاحیه نمایشگاه هفته گردشگری دیروز بعدازظهر در حضور جمع کثیری از مردم استان در محل دائمی نمایشگاه های کرج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع  دستی و گردشگری استان البرز این مراسم با حضور مسئولین و مدیران کل استانی با قرائت کلام ا.. مجید آغاز و اجرای موسیقی محلی ادامه یافت. در کنار این نمایشگاه چادرهای عشایری استان فرهنگ این مردم سخت گوش را به نمایش گذاشته که با استقبال بی سابقه روبرو شد.

احد شریفی مدیرکل استان البرز در حاشیه این نمایشگاه گفت: افتتاح خانه گردشگری استان، بر پایی نمایشگاه آثار تاریخی شناسایی شده ، بازدید رایگان از موزه¬ها از جمله کاخ سلیمانیه و اعلان تخفیف 40% واحد های پذیرایی استان از جمله اقدامات ما در هفته گردشگری بوده است.

وی افزود: برپایی نمایشگاه گسترده صنایع دستی با 20غرفه عرضه مستقیم در محل دائمی نمایشگاه گردشگری از دیگر اقداماتی است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این نمایشگاه تا آخرین روز  هفته گردشگری دائر خواهد بود.

شریفی خاطر نشان کرد: همچنین امروز تور البرز گردی ویژه خبرنگاران استان در حال برگزاری است که طی این تور آثار و جاذبه های استان البرز برای خبرنگاران واصحاب رسانه قابل بازدید می باشد. این تور به صورت یکروزه است و برای اقشار  مختلف تا پایان هفته گردشگری اجرا خواهد شد.

از دیگر برنامه های امروز تقدیر از کارآفرینان حوزه گردشگری ، برگزاری همایش اقتصاد گردشگری با همکاری کمسیون گردشگری استان و ارسال پیام کوتاه برای مدیران و کارشاسان استان با محوریت اشتغال و گردشگری می باشد.

/108

 

انتهای پیام/

کد خبر 1392070716