از 26 اسفند 92 تا 6 فروردین 93، 7 هزار و 442 تماس در رابطه با اطلاع رسانی،  پیشنهاد و انتقاد از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و جاذبه های گردشگری در سامانه 09669 به ثبت رسیده است.

به گزارش واحد خبر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه 09669، کسب اطلاع از وضعیت راه ها با 2 هزار و 265 مورد همچنان در صدر موضوعات قرار دارد.

همچنین اطلاع رسانی در رابطه با امدادخودرو با 2 هزار و 67 مورد، جاذبه های گردشگری با 823 مورد، وضعیت جوی و آب و هوا با 778 مورد، سایر موارد با 186 مورد و اماکن پذیرایی با 46 مورد در رتبه های قرار دارند.

بنابراین گزارش در مدت زمان مذکور 97 مورد شکایت و پیشنهاد در سامانه 09669 به ثبت رسیده است که شامل 33 مورد مربوط به هتل ها و 31 مورد مربوط به دفاتر خدمات مسافرتی، 4 مورد مربوط به اماکن پذیرایی درون شهری  ، 3 مورد مربوط به هتل آپارتمان ها ، 2 مورد مربوط به خانه معلم و 3 مورد از جاذبه های گردشگری بوده است.
\n

انتهای پیام/

کد خبر 1393010731