به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان قزوین محمدعلی حضرتی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین با علام این خبر گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات نوروز و لزوم آمادگی تاسیسات گردشگری جهت ارائه خدمات مطلوب و فراهم آوردن رضایت خاطر مسافران و گردشگران ورودی به استان مرحله نخست نظارت بر تاسیسات گردشگری استان قزوین (مجتمعهای خدمات رفاهی، هتلها، رستورانها، مراکز اقامتی و پذیرایی، عوارضیها، مساجد، جایگاههای سوخت، سرویسهای بهداشتی و ... به صورت ویژه در سطح استان آغاز و تا تاریخ نوزدهم اسفند ماه به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.
حضرتی نحوه ارایه خدمات کمی و کیفی گردشگری در ایام نوروز را مهم خواند و اظهار داشت: تعطیلات نوروز فرصت مناسب جهت معرفی شایسته استان به گردشگران است که نحوه ارائه خدمات در تاسیسات گردشگری و برخورد پرسنل شاغل در مراکزی که به نحوی در ارتباط مستقیم با مسافران و گردشگران هستند بسیار مهم میباشد، به همین منظور گروه بازرسی معاونت نظارت ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قزوین متشکل از کارشناسان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مرکز بهداشت، اداره کل دامپزشکی و صنعت، معدن و تجارت از دوم اسفند ماه فعالیت نظارتی خود را آغاز نموده و رعایت نکات بهداشتی، نظارت بر نحوه ارائه خدمات(کمی و کیفی) و نرخهای مصوب و برخورد قانونی با تاسیسات متخلف از جمله نکاتی است که در این بازدیدها مورد توجه بازرسان قرار میگیرد.
این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: به منظور بررسی رفع نواقص و معایب احتمالی و آمادگی کامل تاسیسات گردشگری برای میزبانی از میهمانان و مسافران نوروزی مرحله دوم این بازدیدها نیز از 25 اسفند آغاز و تا 15 فروردین 95 ادامه مییابد که امیدواریم با همراهی و همکاری دستگاههای اجرایی، بخش خصوصی و مردم خوب استان بتوانیم اوقات خوشی را برای گردشگران فراهم کنیم.
شایان ذکر است: هم استانیها و گردشگران عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این اماکن میتوانند با تلفن رسیدگی به شکایات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به شماره 33685024 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/