بهگزارش میراثآریا، لیلا اژدری سرپرست دفتر بازاریابی و تبلیغات سازمان میراثفرهنگی امروز چهارشنبه 16 اسفند با اعلام این خبر افزود: «این اقدام یکی از اقدامات ایران برای جذب هرچه بیشتر گردشگران چینی است که با هدف انتقال حس دوستی و احترام ایرانیان به ملت چین و افزایش زمینه فعالیتهای دو کشور در حوزه گردشگری انجام شده است.»
او افزود: «چین یکی از کشورهای هدف ما در جذب گردشگر است و بر اساس برنامهریزیها میتوانیم سالانه تعداد بسیار زیادی گردشگر چینی را به ایران جذب کنیم.»
اژدری گفت: «این بنرهای خوشآمدگویی علاوه بر فرودگاه امامخمینی در شش فرودگاه کشور نیز نصب شده است. این پیامها به سه زبان چینی، فارسی و انگلیسی است و قالب استند، بنر و پخش در تابلوهای الکترونیکی اجرا شد.»
او خاطرنشان کرد: «نصب و پخش این پیامها یک حرکت نمادین است و میتواند زمینهساز افزایش تعاملات فرهنگی و تقویت حس دوستی بین ایران و چین شود.»
انتهای پیام/