َپروازهاى چارترى آبروى كشور را مى‌برد

رئيس سازمان ميراث‌فرهنگى، صنايع‌دستى و گردشگرى گفت: «پروازهاى چارترى موضوعى است كه به صنعت هوايى كشور آسيب مى‌زند و به جاى آنكه اين درآمدها صرف توسعه ناوگان هوايى شــود، صرف دلال‌ها مى‌شود.»

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از خبرگزاری فارس، على اصغر مونسان رئيس سازمان ميراث‌فرهنگى، صنايع‌دستى و گردشگرى درباره مشكلات به وجودآمده براى مسافران نوروزى به علت بليت‌هاى چارترى گفت: «يكى از مشكلات گردشگرى، پراكندگى مسئوليت در اين حوزه است .»

او ادامه داد: «حقيقتا پروازهاى چارترى گردشگرى را اذيت مى‌كند. امسال همه دستگاه‌ها رعايت كردند و افزايش قيمت نداشتند كه اقدام خوبى در ايام نوروز بود و قيمت‌ها كنترل شده بود. غير از پروازهاى چارترى كه هركارى خواستند كردند.»

رئيس سازمان ميراث‌فرهنگى، صنايع‌دستى و گردشگرى بيان کرد: «به آقاى آخوندى وزير راه اين مسئله را گفته‌ام و اميدوارم پروازهاى چارترى هرچه زودتر جمع شود.»

او اظهار کرد: «پروازهاى چارترى موضوعى است كه به صنعت هوايى كشور آسيب مى‌زند و به جاى آنكه اين درآمدها صرف توسعه ناوگان هوايى شود، صرف دلال‌ها مى‌شود. همچنين بر گردشگرى هم بسيار آسيب مى‌زند؛ پرواز و گردشگر را به خارج از كشور مى‌برند و پرواز را به ناگهان لغو مى‌كنند و آبروى كشور را مى‌برند. اميد دارم سازمان هواپيمايى كشورى و وزارت راه پروازهاى چارترى را جمع كنند.»

انتهای پیام/

کد خبر 139701276

برچسب‌ها