بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، جهانگیر شهبازی مسئول نمایندگی میراث فرهنگی سرعین، امروز پنجشنبه 28 تیر در جلسه بررسی مشکلات مراکز اقامتی سرعین تصریح کرد: «ضروری است مراکز اقامتی و هتل ها از شیوه های نوین بازاریابی، تبلیغ و رزرواسیون اینترنتی برای جذب مسافر استفاده کنند.»
او افزود: «شیوه های سنتی جذب مشتری دیگر کارساز نیست و انتظار می رود هتل ها با به روز رسانی خدمات خود نسبت به جذب مشتری اقدام کنند.»
مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین ادامه داد: «همچنین ارتقای سطح آموزش و استفاده از ظرفیت فارغ التحصیلان آموزشی مورد تاکید است.»
شهبازی متذکر شد: «به منظور حرکت در مسیر قوانین و ارائه خدمات کیفی انتظار می رود هتل ها و مراکز اقامتی از اجرای مستقیم تور خودداری کرده و با همکاری و تعامل آژانس های مسافرتی نسبت به اجرای تور اقدام کنند.»
او همچنین خواستار ارتقا سطح خدمات در هتل ها و رقابت سازنده با سایر مراکز اقامتی شد و تاکید کرد: «مجموع این اقدامات می توان جهش قابل توجهی در خدمات مراکز اقامتی داشته باشد.»
به گفته مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین نظارت و بازرسی های مستمر از خدمات مراکز اقامتی انجام می شود.
شهبازی تاکید کرد: «مجموع نظارت ها و تلاش قابل تقدیر خود هتل داران موجب شده تا رضایتمندی مراجعان در سال گذشته و به نسبت سال 95 با افزایش همراه بوده و سطح شکایت ها کاهش یابد.»
انتهای پیام/