پاسخگویی مدیرکل میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری به ارباب رجوع از طریق سامانه «سامد»

به‌منظور پاسخ‌گويي به تماس‌های مردم، ‌مديركل ميراث‌فرهنگي، ‌صنايع‌دستي و گردشگري چهارمحال و بختیاری در مركز سامانه ارتباطي مردم و دولت (سامد) در محل استانداری حضور پيدا كرد.

به گزارش میراث آریا به نقل ازروابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختياری، بهمن عسگري سوادجاني مدیرکل میراث فرهنگی این استان، چهارشنبه 10 مرداد 1397 به منظور پاسخگويي به تماس هاي مردم چهارمحال و بختياري با سامانه 111 مركز سامد در دفتر اين مركز مستقر در اداره كل بازرسي، مديريت عملكرد و امور حقوقي استانداری چهارمحال و بختياری حضور يافت و به سوالات افراد درباره حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پاسخ گفت.

متقاضيان مشكلات خود در حوزه اداره كل ميراث فرهنگی، صنايع دستي و گردشگری استان چهارمحال و بختياری را مطرح و از طريق اين برنامه پيگيری كردند.

دیدار با مدیرکل بازرسی استانداری

مديركل ميراث فرهنگی، ‌صنايع دستی و گردشگری چهارمحال و بختياري همچنین در حاشیه این برنامه با مدیرکل بازرسی استانداری این استان دیدار کرد و در این نشست گفت: «رفع مشكلات مردم در اولويت مسئولان اين اداره كل است.»

او اظهار کرد: «در راستاي رفع مشكلات و برآورده كردن خواسته هاي مردمي تعامل با بخش های مختلف اداره كل ميراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگري چهارمحال و بختياري و قشرهای مختلف مردم ضرورت دارد.»

انتهای پیام/

کد خبر 139705125

برچسب‌ها