به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، دلاور بزرگ نیا مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران در پاسخ به درخواست اعضای کمیسیون رسیدگی به شکایات گردشگران مبنی بر اصلاح و بروزرسانی تعدادی از بندهای آئین نامه که موجب تسهیل روند رسیدگی به شکایات می شود گفت: «موارد مطرح شده در آئین نامه به معاونت گردشگری کشور منعکس خواهد شد تا در صورت تایید برای اصلاح به هیئت وزیران برده شود.»
بزرگ نیا گفت: «رسیدگی به شکایات گردشگران توسط نمایندگان صنفی موجب صحت و دقت بالای آرای صادر شده است که در نهایت این امر افزایش اعتماد عمومی گردشگران به صنعت گردشگری کشور را در پی دارد.»
شهرام علیمحمدی معاون گردشگری استان تهران نیز در حاشیه این جلسه با اعلام این که نگاه پیشگیرانه، بروز مشکلات برای گردشگران و دفاتر خدمات مسافرتی را به حداقل می رساند افزود: «مشاوره حضوری و تلفنی کارشناسان انجمن دفاتر خدمات مسافرتی با گردشگران می تواند پیشنهاد اجرایی و عملیاتی در این خصوص باشد.»
علیمحمدی افزود: «برای تحقق دولت الکترونیک و کاهش مراجعات حضوری مراجعین ، ثبت شکایات گردشگران با مشارکت انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی در آینده نزدیک به صورت اینترنتی انجام خواهد شد.»
انتهای پیام/