به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، رضا برومند با اعلام این خبر افزود: «از 28 اسفند ماه نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران های بین راهی، سفره خانه ها، هتل ها، مهمانپذیرها، اقامتگاه های بوم گردی و دیگر مراکز اقامتی رشد دو برابری داشته و در این مدت بیش از 253 مورد بازدید از این تاسیسات صورت گرفته است. »
وی افزود: «از این تعداد بازدید 16 مورد تذکر، 9 تشویق و یک مورد اخطار صادر شده است. »
برومند تاکید کرد: «به منظور رسیدگی به شکایات مسافران نوروزی، سامانه پاسخگویی به شکایات به شماره 33670030-076 آماده دریافت نقطه نظرات و شکایات است.»
انتهای پیام/