هماهنگی خدمات سفر در چهارمحال و بختیاری انسجام قابل ملاحظه ای دارد

معاون گردشگری کشور و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور گفت: «کمیته های مختلف ستاد هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری از انسجام قابل توجهی برخوردار است.»

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری، دکتر ولی تیموری در بازدید میدانی از روند فعالیت ستاد هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: «این استان در هماهنگی برای انجسام به منظور استقرار کمیته های 10 گانه در کنار یکدیگر عملکرد مطلوبی دارد.»

وی افزود: «تاکنون ستاد هماهنگی خدمات سفر هیچکدام از استان های کشور به اندازه چهارمحال و بختیاری منجسم نبوده است.»

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تصریح کرد: «قرارگیری متمرکز کمیته های 10 گانه ستاد هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری در کنار یکدیگر در ارتقای کمی و کیفی روند خدمات رسانی بهتر به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به این استان تاثیرگذار بوده است.»

تیموری بیان داشت: «مناطق بکر و دست نخورده، جاذبه های طبیعی، اماکن فرهنگی و تاریخی چهارمحال و بختیاری از مهمترین شاخص های مؤثر در جذب مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به این استان در طول سال و به ویژه نوروز است.»

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: «در این مدت 801 بازرسی و نظارت از مراکز اقامتی، رستوران ها، مراکز پذیرایی و بین راهی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز اقامت موقت شامل کمپ ها، مهمانسراها و خانه های مسافر چهارمحال و بختیاری صورت گرفت.»

مهرداد جوادی بیان کرد: «بیشترین مسافران ورودی به چهارمحال و بختیاری در نوروز امسال از استان های ایلام، لرستان، خوزستان، همدان، تهران، اصفهان، فارس و نوار غربی کشور بوده اند.»

تیموری همچنین از ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان های بروجن و لردگان بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1398010922

برچسب‌ها