به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، سید مهدی کفشچی با اعلام این خبر افزود: «این سامانه یکی از مهمترین سامانه ها در حوزه میز خدمت الکترونیک است که با همکاری حوزه فناوری اطلاعات ایجاد شده است.»
وی ادامه داد: «هدف از راه اندازی این سامانه ثبت مکاتبات و درخواست های ارباب رجوع خارج از محیط سازمان ، توسط خود شخص و پیگیری مراحل طی شده و وضعیت فعلی مکاتبات از طریق اینترنت و اطلاع رسانی از طریق پیام کوتاه است.»
معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی اظهار کرد: «سایرخدمات اینترنتی شامل خدمات مربوط به دفاتر خدمات مسافرتی گردشگری، خدمات صدور و تمدید کارتهای صنعتگران صنایع دستی، صدور موافقت اصولی اصلاح و یا تکمیل تأسیسات گردشگری و سامانه پاسخگویی به شکایات و ... است.»
کفشچی یادآورشد: «درحال حاضر، میز خدمت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی به صورت حضوری در محل اداره کل و بصورت الکترونیکی به آدرس اینترنتی WWW.RAZAVICHTO.IR قرار دارد.»
انتهای پیام/