برندسازی، برای موزه‌های تهران مزیت رقابتی ایجاد می‌کند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران گفت: «آثار منحصربه‌فرد موزه‌های تخصصی مانند موزه رضا عباسی در حوزه آثار خوشنویسی و نگارگری می‌توانند برند موزه‌های تهران برای جذب گردشگران داخلی و خارجی باشد.»

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران، پرهام جانفشان در بازدید خود از موزه رضا عباسی با تاکید بر این‌که برندسازی برای موزه‌های استان تهران مزیت رقابتی ایجاد می‌کند، گفت: «با تعریف یک برند مناسب برای موزه‌ها می‌توان چشم‌انداز و نقشه راهِ درستی در جذب حداکثری گردشگران تبیین و ترسیم کرد.»

او به پویش شهروندی «تهران، موزه‌ای به وسعت یک شهر» که همزمان با روز جهانی موزه در تهران شکل گرفته، اشاره کرد و افزود: «از نظر اساتید و افراد صاحب نظر در حوزه‌های میراث فرهنگی و برندسازی برای معرفی بهتر موزه‌ها می‌تواند استفاده شود.»

وی از مدیریت موزه رضا عباسی خواست تا برای معرفی بهتر آثار خوشنویسی و نگارگری به نمایش گذاشته شده با معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد همکاری بیشتری داشته باشد.

جانفشان در پایان از برنامه‌‌های حمایتی این موزه در زمینه‌ی مناسب‌سازی مسیرهای دسترسی برای افراد دارای معلولیت جسمی و برگزاری مراسم‌های تخصصی ویژه این شهروندان نیز تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 139803046

برچسب‌ها