قدردانی دکتر مونسان از همراهی دستگاه‌های دخیل در روند تهیه و ثبت جهانی پرونده جنگل‌های هیرکانی

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از همراهی و همکاری دستگاه‌ها و نهادهای دخیل در روند تهیه، ارائه و ثبت جهانی پرونده جنگل‌های هیرکانی قدردانی کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا در پیام قدردانی و تبریک دکتر علی‌اصغر مونسان آمده است:

«ثبت جنگل‌های هیرکانی ایران به‌عنوان دومین اثر بزرگ طبیعی و بیست‌و‌چهارمین اثر کشورمان در فهرست میراث جهانی یونسکو کام همه مردم و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شیرین و افتخاری دیگر نصیب ما کرد.

بی‌تردید اگر همکاری و همراهی اثربخش سازمان‌ها، دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط نبود این موفقیت بزرگ بین‌المللی به دست نمی‌آمد. لذا لازم می‌دانم ضمن تبریک دوباره این رویداد مبارک، مراتب قدردانی صمیمانه خود را از سازمان‌ محیط‌زیست، سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری، کمیسیون ملی یونسکو در ایران، نمایندگی ایران در یونسکو، وزارت امور خارجه، دانشگاه‌های تربیت مدرس و تهران، موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع، استانداران و مسئولان استان‌های سمنان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و گیلان، سازمان‌های مردم‌نهاد، جوامع محلی، رسانه‌ها و سایر مجموعه‌ها، اشخاص حقیقی و حقوقی که در این مسیر دشوار یاریگر سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بودند ابراز نمایم. امیدوارم این موفقیت بزرگ موجب ارتقای جایگاه ملی و بین‌المللی جنگل‌های ارزشمند و منحصر‌به‌فرد هیرکانی و رونق افزون‌تر صنعت گردشگری کشورمان شود.»

انتهای پیام/

کد خبر 139804165

برچسب‌ها