برندگان مزایده کاروانسرای مهر سبزوار و خانه بهروزی‌های قزوین مشخص شدند

با گشایش پاکت‌های «ج» دو بنای تاریخی در کمیسیون مزایدات صندوق احیا و بهره‌برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی، برندگان مزایده کاروانسرای مهر سبزوار در استان خراسان رضوی و خانه بهروزی‌های قزوین مشخص شدند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی صندوق احیا و بهره برداری از اماکن فرهنگی تاریخی، «شرکت تعاون احیاء جهانگردی سبزوار» برنده مزایده کاروانسرای مهر سبزوار با کاربری فرهنگی، اقامتی و پذیرایی و پیروز یزدانی برنده خانه بهروزی‌های قزوین با کاربری خدماتی، فرهنگی و پذیرایی شدند.

متوسط گردش مالی سه سال اخیر بر اساس مدارک مثبت و صورت‌های مالی حسابرسی شده، ارزش دارایی های منقول و غیرمنقول و تجهیزات عملیات عمرانی و مرمتی، قراردادهای منعقد شده با ذکر مبلغ و مدت در دوره سه سال گذشته از جمله مواردی است که امتیاز آن ها در ارزیابی کیفی توان مالی و اعتباری شرکت کنندگان در مزایدات صندوق احیاء  پیش از اعلام اسامی برندگان بررسی می شود.

تکمیل گزارش فنی مطابق با چارچوب تعیین شده مندرج در اسناد مزایده، دارا بودن پیشینه کاری در زمینه فنی و اجرایی (حداقل سه سال تجربه کاری مرتبط کل امتیاز و کسر امتیاز به تناسب)، تقدیرنامه، گواهی نامه و مدرک تحصیلی نیز در ارزیابی کیفی توان فنی و ارائه پلان مدیریت بهره برداری مطابق با شیوه نامه و چارچوب بهره برداری ارائه شده در اسناد مزایده و دارا بودن پیشینه کاری در زمینه گردشگری، پذیرایی و فرهنگی از جمله مواردی است که در  ارزیابی کیفی توان بهره برداری مورد بررسی قرار می گیرد.

همچنین محل ثبت شرکت یا وقوع دفتر مرکزی شرکت در منطقه و سابقه معتبر اشتغال در منطقه نیز به عنوان دیگر شاخصه ها در ارائه مدارک مثبته و معتبر بومی طی فرآیند بررسی صلاحیت شرکت کنندگان در مزایده مورد بررسی قرار می گیرد.

برندگان مزایده بعد از طی مراحل قانونی و تأیید صلاحیت فنی می توانند بناهای تاریخی یاد شده را برای شروع عملیات مرمت و احیا در اختیار بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 139805073

برچسب‌ها