مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس  صبح روز 1 مهر ماه 98، با حضور جمعی از مدیران، کارکنان و کارشناسان و اعضای پایگاه مقاومت بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، در این مراسم با اجرای برنامه‌های فرهنگی و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا یاد و خاطره جانفشانی های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شد.

همچنین پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس که به‌تازگی کشف‌شده است بر دوش مدیران و کارکنان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، تشییع و سپس به معراج شهدا منتقل شد.

مراسم صبحگاه اعضای پایگاه بسیج شهید صیاد شیرازی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، صبح امروز در محوطه ساختمان مرکزی این وزارت خانه برگزار شد و شرکت‌کنندگان در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا تجدید بیعت کردند.

سردار طهماسبی معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفان در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در سخنانی با اشاره به نابرابر بودن جنگ ایران و عراق گفت: «یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مردم و رزمندگان ما در طول 8 سال دفاع مقدس، مظلومیت آنان است.»

او افزود: «امروز نیز شاهد رفتارهای ناجوانمردانه و تحریم‌های ظالمانه از سوی دشمن بر این مردم هستیم که همچنان مظلومیت مردم بزرگ ایران را نشان می‌دهد اما مظلومیت ما در این دوران نسبت به دوران دفاع مقدس تفاوت کرده و در حال حاضر در عین مظلومیت قوی و دارای اقتدار هستیم.»

سردار طهماسبی ادامه داد: «یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های دفاع مقدس، اعتماد امام راحل به جوانان و نوجوانان بود. بنیان‌گذار انقلاب اسلامی به جوانان و نوجوانان اعتماد کامل داشت و همین اعتماد باعث شد تا در دوران دفاع مقدس شرایط بسیار خوبی را تجربه کنیم و از بر بسیاری از مشکلات فائق بیاییم.»

انتهای پیام/

کد خبر 1398070131

برچسب‌ها