حضور فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در آسایشگاه جانبازان فدک

هم‌زمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس، فرمانده و اعضای مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، با حضور در آسایشگاه جانبازان فدک، با یادگاران هشت سال دفاع مقدس از نزدیک دیدار کردند.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، در این بازدید که صبح امروز یکشنبه 7 مهر 98، برگزار شد، سرهنگ حسن اکبری فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه تعدادی از اعضای این مرکز با حضور در آسایشگاه جانبازان فدک در منطقه نارمک تهران، با تعدادی از جانبازان بستری در این آسایشگاه از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این مراسم معنوی، ضمن دیدار رودررو با جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی با اهدای گل از ایثارگری‌های آنان تجلیل به عمل آمد.

جانبازان بستری در این آسایشگاه، ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس بابیان خاطراتی یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشتند و بر تداوم راه آنان تأکید کردند.

سرهنگ حسن اکبری فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حاشیه این مراسم گفت: «هدف از این بازدید، دیدار با جانبازان سرافراز و تجلیل از مقام شامخ آنان است.»

او افزود: «این مراسم معنوی باهدف گرامی داشت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود و تعدادی از اعضای مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به نمایندگی از مدیران و کارشناسان این وزارت خانه در این مراسم حضور یافته‌اند.»

سرهنگ اکبری افزود: «همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست، ازاین‌رو در هفته گرامی داشت دفاع مقدس با حضور در این آسایشگاه ضمن دیدار صمیمی با تعدادی از جانبازان گران‌قدر، یاد و خاطره شهدای عزیز را گرامی خواهیم داشت.»

انتهای پیام/

کد خبر 139807079

برچسب‌ها