عرضه صنایع‌دستی فاخر بوشهر در نمایشگاه «راه ابریشم» قزاقستان

محصولات تولیدی صنایع‌دستی بوشهر در نمایشگاهی که باعنوان «راه ابریشم» در کشور قزاقستان برپا شده‌ است، در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بوشهر، در نمایشگاهی که با عنوان «راه ابریشم» در کشور قزاقستان برپا شده‌است، محصولات تولیدی صنایع‌دستی این استان در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار گرفت.

در این رویداد که با حضور هنرمندان و صنعتگرانی از کشورهای ایران، ازبکستان، ترکمنستان، ترکیه، هند، آذربایجان، قرقیزستان و... طی روزهای 13 و 14 آبان در شهر ترکستان قزاقستان در حال برگزاری است، صنعتگرانی از استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان، سیستان و بلوچستان و اردبیل در این نمایشگاه شرکت کرده که نماینده‌ای از استان بوشهر هم برای معرفی و عرضه محصولات تولیدی صنایع‌دستی این استان در رشته حصیربافی حضور دارد.»

در این نمایشگاه علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان همزمان با بازدید از غرفه صنایع‌دستی بوشهر از نزدیک با روند ساخت و چگونگی تولید این محصولات آشنا می‌شوند.

هدف از شرکت در این رویداد معرفی و عرضه محصولات تولیدی صنایع‌دستی در استان بوشهر و شناخت بازار هدف و صادرات بدون واسطه در این حوزه است.

انتهای پیام/

کد خبر 139808146

برچسب‌ها