وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، درگذشت پرفسور فضل‌الله رضا را تسلیت گفت

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در پیامی درگذشت پرفسور فضل‌الله رضا سفیر سابق ایران در یونسکو و از چهره‌های نام‌آور مهندسی کشور را تسلیت گفت.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در پیام تسلیت دکتر علی‌اصغر مونسان آمده است:

«جامعه علمی و پژوهشی ایران اسلامی در فقدان یکی از سرآمدان و نام‌آوران خود سوگوار شد، مرحوم پرفسور فضل‌الله رضا در سایه سال‌ها تلاش و تکاپوی مستمر بر فراز دانش و ادب ایران‌زمین درخشید و داشته‌ها و توانمندی‌های ارزشمند او در مسئولیت‌های متعدد منشأ خدماتی ارزنده شد.

عمر پربار مرحوم پرفسور رضا از استادی در رشته مهندسی برق و نقش‌آفرینی در نظریه اطلاعات و مخابرات در جهان گرفته تا احراز مسئولیت در یونسکو و دانشگاه‌های معتبر ایران و جهان از ایشان چهره‌ای ماندگار همراه با اخلاقی متعهدانه و مسئولانه در قبال جامعه ترسیم کرد و تحسین جوامع علمی داخلی و بین‌المللی را برانگیخت.

درگذشت پرفسور فضل‌الله رضا را به تمامی دوستداران آن مرحوم به‌ویژه خانواده گرامی ایشان و جامعه دانشگاهی و علمی کشور تسلیت می‌گویم و از پروردگار متعال برای آن پوینده خستگی‌ناپذیر دانش و معرفت آرامش روح و علو درجات مسئلت می‌کنم.»

انتهای پیام/

کد خبر 1398083023

برچسب‌ها