تقدیر نماینده گرگان و آق‌قلا از مدیرکل استان گلستان

نماینده شهرستان گرگان در مجلس شورای اسلامی از مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان برای کسب رتبه اداره کل برتر در بین 31 استان کشور در سه سال متوالی قدردانی کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، نورمحمد تربتی‌نژاد نماینده مردم شریف گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، با اهدای لوح تقدیر از ابراهیم کریمی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان قدردانی کردند.

این نماینده مجلس از زحمات و تلاش‌های ارزنده مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان در راستای کسب رتبه اداره کل برتر در بین 31 استان کشور در سه سال متوالی تشکر و قدردانی کرد.

در بخشی از متن این تقدیرنامه آمده است: «اطلاع یافتیم که آن ارگان محترم در جشنواره شهید‌رجایی و ارزیابی ملی در بین استان‌های کشور در شاخص‌های عملکردی عمومی و اختصاصی در سه سال گذشته به طور متوالی رتبه اول را کسب نموده است. لذا وظیفه خود می‌دانم ضمن عرض تبریک، از تلاش‌های صادقانه جنابعالی و همه پرسنل و همکاران خدوم و محترم آن ارگان در سطوح شهرستانی و استانی در رشد و توسعه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان تشکر و قدردانی نمایم.»

انتهای پیام/

کد خبر 1398091315

برچسب‌ها