دیدار مدیر مجموعه سعدآباد با سرپرست دفتر منطقه‌ای یونسکو در ايران

کیا پارسا مدیر مجموعه سعدآباد با تسوتان تسوتکوفسکی، سرپرست دفتر منطقه‌ای یونسکو در ايران، امروز یکشنبه 24 آذر 98 ديدار و گفت‌وگو کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی مجموعه سعدآباد، در این دیدار که در دفتر مدیریت مجموعه سعدآباد انجام شد، پارسا ضمن خوش آمدگویی به ایشان، درخصوص افزایش همکاری‌های متقابل دفتر یونسکو و مجموعه سعدآباد و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و نشست‌های مشترک، همچنین تفاهمنامه‌های جاری ابراز امیدواری کرد.

در این نشست، پیرامون  وظایف خطیر هر دو بخش برای ارتقای جایگاه شایسته فرهنگ و هنر غنی ایران و مشخصا مجموعه سعدآباد با توجه به ویژگی‌ها و ظرفیت‌های کم نظیر این مجموعه ملی، به‌عنوان نگین گردشگری  پایتخت و شمیران و همچنین ارتقای تفاهمات و اشتراکات، در همه زمینه‌های مرتبط، به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه این نشست، سرپرست دفتر منطقه ای یونسکو نیز ضمن ابراز تشکر از میزبانی پارسا، مدیر مجموعه سعدآباد و آرزوی تداوم و تقویت همکاری‌های فرهنگی دفتر یونسکو و مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، نسبت به برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری مشترک بین این دو مجموعه مهم منطقه‌ای و ملی اظهار امیدواری کرد.

مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد و دفتر منطقه‌ای یونسکو تاکنون، برنامه‌های فرهنگی متعددی را با همکاری یکدیگر به انجام رسانده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر 139809246

برچسب‌ها