بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی زنجان، امیر ارجمند با اعلام مطلب فوق، ادامه داد: «در سال 97 میانگین پاسخگویی به درخواستها و شکایتها در ادارهکل بیش از 10 روز بود که در سال 98 این روند به کمتر از ده روز کاهش یافته است.»
او ادامه داد: «در حوزه بررسی موانع و مشکلات فرآیند اداری، تکریم ارباب رجوع و پیاده سازی حقوق شهروندی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان زنجان نمرهای بالاتر از میانگین استان را داراست.»
این مسئول با اشاره به اینکه در سال جاری 11 مورد درخواست رسیدگی در سامانه سامد برای ادارهکل میراثفرهنگی استان زنجان به ثبت رسیده است، اظهار کرد: «با کاهش زمان رسیدگی به درخواستهای مردم و کاهش فرآیند اداری توانستهایم رضایتمندی ارباب رجوع را جلب کنیم.»
سرپرست ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی زنجان در پایان در خصوص سامانه سامد عنوان کرد: «یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) در سراسر کشور، سامانه تلفنی 111 است که همه در هر جای کشور میتوانند ایدهها، پیشنهادها، انتقادات، شکایات و درخواستهای خود از دولت با آن مطرح کنند.»
انتهای پیام/