برترین‌های رالی جام «وحدت، ورزش و خانواده» معرفی شدند

مراسم اختتامیه و معرفی منتخبان و اهدای جوايز به نفرات برتر رالی خانوادگی جام «وحدت، ورزش و خانواده» به همت حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی برگزار شد.  

به‌گزراش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، این مراسم روز چهارشنبه 27 آذر 98 با حضور اردشیر درویشی مدیر حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی کشور و رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان البرز و جمعی از شرکت‌کنندگان در رالی خانوادگی «جام وحدت؛ ورزش و خانواده» در برگزار شد.

درویشی مدیر حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در این مراسم با قدردانی از مسئول کمیته رالی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در استان البرز با تاکید بر لزوم توسعه اتومبیل‌رانی و مهارت رانندگی گفت: «برگزاری رالی‌های خانوادگی، یک راه مطمئن برای  گسترش فرهنگ رانندگی صحیح و ایمن است.»

در این مراسم نفرات برتر شرکت کننده در این رالی اتومبیل‌رانی خانوادگی معرفی و به دریافت حکم قهرمانی، کاپ و جوایز نائل شدند.

 سیدمهدی میری و علیرضا یارمحمدی، غلامرضا امجدی و پانیذ امجد، مرتضی جعفری و بهرام اسدی، سهیل ماجدی و پیمان یاری، بنیامین خلج و مژگان حیدری، حمید بابایی و سارا شایگان، سمیرا غلک و مریم سعیدی به ترتیب به عنوان رانندگان و نقشه‌خوانان اول تا هفتم معرفی شدند.

همچنین با اهدای کاپ پیشکسوت از اکبر خلج و کاپ اخلاق از فرشید صبوری و شبنم زارع قدردانی شد.

رالی اتومبیل‌رانی خانوادگی «جام وحدت، ورزش و خانواده» به همت حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی کشور و هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان البرز در روزهای 7 و 8 آذر 98 به مناسبت گرامی‌داشت هفته وحدت و هفته بسیج در مسیر البرز - گیلان برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1398092825

برچسب‌ها