شروع فعالیت کمیته اسکان و رفاه ستاد خدمات سفر در آذربایجان­‌غربی

کمیته اسکان و رفاه ستاد‌ خدمات سفر آذربایجان‌­غربی برای پیش‌بینی و تنطیم برنامه‌های سفرهای نوروز 98، فعالیت خود را آغاز کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی، جلسه کمیته اسکان و رفاه ستاد خدمات سفر آذربایجان‌غربی، شنبه 6 بهمن 98 برای تعیین سرفصل‌های کاری و تنظیم فعالیت‌های خود، تشکیل شد.

به گفته معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این استان، پایش کیفیت خدمات مراکز رفاهی و اقامتی آذربایجان‌غربی اعم از هتل‌ها و مهمان‌پذیرها، غذاخوری‌های بین‌راهی، جایگاه‌های سوخت، تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی، فروشگاه‌های سوغات و صنایع‌دستی از مهم‌ترین وظایف این کمیته است.

ریتا خضرزاده با تأکید بر لزوم حفظ کیفیت بالای خدمات هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای استان گفت: «دور اول بازدیدهای نوروزی برای بررسی وضعیت مراکز اسکان و اقامتی آذربایجان‌غربی، این هفته توسط کارشناسان دستگاه‌های ذی‌ربط شروع می‌شود».

او افزود: «دور دوم بازدیدها نیز در اوایل اسفندماه خواهد بود و با واحدهایی که نسبت به رفع اخطارها و نواقص احتمالی، اقدامی نکرده باشند، برخورد قانونی به عمل می‌آید.»

معاون گردشگری آذربایجان‌غربی ادامه داد: «هماهنگی‌های لازم به‌عمل می‌آوریم تا پوشش بیمه حوادث برای مسافران در محل مراکز اقامتی و اسکان صادر شود.»

او در پایان گفت: «این اداره‌کل به‌عنوان دبیر کمیته اسکان و رفاه ستاد خدمات سفرهای استان با هماهنگی آموزش و پرورش، شهرداری‌ها، راه و شهرسازی، هلال‌احمر و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط سعی دارد تا بهترین خدمات ممکن را برای مسافران نوروزی امسال فراهم سازد.»

انتهای پیام/

کد خبر 1398110653

برچسب‌ها