مشعل گردهمایی راهنمایان گردشگری کشور به جاذبه‌های رامیان رسید

مشعل سیزدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری به میزبانی استان گلستان مسیر جاذبه‌های شهرستان رامیان را پیمود و مورد استقبال مسئولان این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، پیمایش جاذبه‌های گردشگری گلستان به مناسبت میزبانی این استان از گردهمایی راهنمایان گردشگری کشور در اسفندماه و با هدف معرفی این رویداد مهم در سطح استان از 19 دی آغاز شد و سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه مشعل این گردهمایی میهمان شهرستان رامیان بود.

تاج‌دردی قره‌جه راهنمای گردشگری استان گلستان در این مرحله از پیمایش از روستای پاقلعه، شش آب، باقرآباد، چشمه گل‌رامیان و کارگاه ابریشم‌بافی این شهرستان عبور کرد.

مشعل این پیمایش در شهرستان رامیان مورد استقبال محمد شاهی‌پودینه مدیر اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و فعالان گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان قرار گرفت.

پیمایش جاذبه‌های استان گلستان در مسیر 80 جاذبه تاریخی، طبیعی و فرهنگی در 14 شهرستان به طول حدود 400 کیلومتر صورت می‌گیرد.

ابتدا و انتهای مسیرهای پیش‌بینی‌شده در این پیمایش جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی شهرستان‌های استان است و در طول این مسیرها جاذبه‌های شهرستان توسط کمیته تولید محتوای این رویداد ملی معرفی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1398111612

برچسب‌ها