به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران عصر دوشنبه 21 بهمن 98 در حاشیه آماده سازی غرفههای استان، حاضر در این نمایشگاه، گفت: «اپلیکیشن بینالمللی مدیریت محتوا و بازاریابی B2B از چند بخش تور اپراتور، راهنما، توریست، راننده، هتل و رستوران تشکیل شده که به صورت مجزا به پنل دسترسی خواهند داشت.»
او افزود: «محتوای تولیدشده در تورهای اجراشده از دیدگاه هر گروه به اشتراک گذاشته خواهد شد و در دسترس توراپراتورهای خارجی برای تبلیغات با استفاده از محتوای واقعی و پویای هر تور قرار خواهد گرفت.»
معاون گردشگری مازندران گفت: «بخشی از پرتال اطلاعات جامعی از گردشگری ایران در دسترس شرکتهای خارجی قرار خواهد داد تا به عنوان مرجع اطلاع رسانی مورد استفاده باشد و همچنین در فاز پایانی با استفاده از شبکه های اجتماعی به صورت به روز محتوای به اشتراک گذاشته شده از سوی هر گروه انتشار پیدا خواهد کرد.»
حسنی گفت: «این سیستم با مدیریت دانش و استفاده از همه انواع محتوای گردشگر و فعالین بخش های مختلف گردشگری به صورت پویا و جامع در دسترس شرکت ها و گردشگران خارجی خواهد بود و مهمترین مزیت این پرتال، مشارکت گردشگران و توراپراتورهای خارجی در تولید محتوا خواهد بود، که باعث اعتماد بیشتر طرف های خارجی خواهد شد.»
انتهای پیام/