رالی خودروهای دودیفرانسیل در کویر ریگ جن برگزار می‌شود

کلوپ ملی سافاری کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با همکاری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، رالی دو روزه خودروهای دودیفرانسیل را در کویر ریگ‌جن اصفهان برگزار می‌کند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، نحوه اجرای این مسابقه که در روزهای 1 و 2 اسفندماه 98 در یک کلاس و در مسیری به طول 100 کیلومتر برگزار می‌شود، به‌صورت تیمی و هر تیم شامل سه خودرو، خواهد بود.

رالی خودروهای دو دیفرانسیل ریگ‌جن در راستای اهداف وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، به‌منظور رونق گردشگری داخلی، ترویج فرهنگ صحیح سافاری بدون آسیب رساندن به طبیعت، حفاظت همه‌جانبه از محیط‌زیست، افزایش دانش و مهارت رانندگی در کویر، ایجاد شورونشاط اجتماعی، تقویت روحیه همیاری و انجام فعالیت‌های گروهی در کویر، طراحی‌شده و برگزار می‌شود.

برنامه روز نخست رالی یکم اسفندماه، حرکت به‌صورت مختصات یابی نقطه‌به‌نقطه و با استفاده از GPS از انارک به‌‌سمت ریگ‌جن، بازدید از کاروانسراهای تاریخی انارک و ناروسیه، روستای تاریخی علم حاج باقر، ریگ‌جن و معدن قدیمی آلمانی‌ها و اقامت و سکونت در کمپ شبانه در‌میان رمل‌های زیبای کویر خواهد بود.

برای روز دوم مسابقه نیز شروع از محل کمپ شبانه و حرکت به سمت انارک در نظر گرفته‌شده است.

پس از رسیدن به خط پایان، بر اساس نظر داوران و امتیازهای کسب شده از سوی شرکت‌کنندگان، نتایج اعلام و نفرات برتر معرفی می‌شوند.

آخرین مهلت پیش ثبت‌نام 29 بهمن‌ماه از طریق تماس (در پیام‌رسان واتساپ) با شماره‌های 09151152779 رضا شهریاری رئیس کلوپ سافاری و 09121578854 ابراهیم زندی دبیر کلوپ سافاری کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی و 09123828643 محمدرضا هدایتی طراح و سرداور مسابقه است.

زمان و محل تکمیل مدارک و برگزاری جلسه توجیهی، عصر روز چهارشنبه 30 بهمن‌ماه 98 در کاروانسرای انارک واقع در بخش انارک اصفهان خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1398112830

برچسب‌ها