ثبت 39 مورد شکایت در حوزه تأسیسات گردشگری خراسان رضوی

معاون گردشگری خراسان رضوی گفت: «حدود 39 مورد شکایت در حوزه تأسیسات گردشگری اعم از هتل، هتل‌آپارتمان، مهمان‌پذیر، خانه مسافر و شرکت‌های خدمات مسافرتی در اسفندماه سال 98 ثبت‌شده است.»

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، یوسف بیدخوری روز شنبه دوم فرودین ماه 1398 با اعلام این خبر افزود: «ارسال 34 مورد از این شکایت‌ها از طریق سامانه ملی سفر 09629 بوده، دو مورد از این شکایات به‌صورت حضوری و سه مورد از آن‌ها تلفنی بوده است.»

او ادامه داد: «ثبت تاریخ شکایت‌ها از 5 تا 24 اسفندماه بوده و از تاریخ 10 تا 26 اسفندماه برای رسیدگی به این شکایت‌ها اقدام و رسیدگی شده است.»

معاون گردشگری خراسان رضوی اظهار کرد: «موضوع این شکایت‌ها مواردی ازجمله خدمات، کنسلی هتل، اخذ خسارت به دلیل کنسلی، کنسل کردن بلیت پرواز، لغو تور، برگشت ندادن مبلغ کنسلی، رعایت نکردن قرارداد و... بوده است.»

او درباره اقدامات انجام‌شده برای رسیدگی به این شکایت‌ها گفت: «تماس با شرکت‌های دارای شاکی، تماس با مدیریت شرکت مقرر برای برطرف کردن مشکل، ارجاع به اداره کل، ارجاع به انجمن، پیگیری از طریق اداره کل و ازجمله موارد انجام‌شده برای رسیدگی به شکایت‌ها بوده است.»

انتهای پیام/

کد خبر 1399010213

برچسب‌ها