به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده بابیان اینکه شکایات در مورد تأسیسات گردشگری در سامانه ملی ثبت میشود، ادامه داد: «با توجه به شرایط پیشآمده و ابطال سفرهای درون و برونمرزی، برخی از هموطنان عزیز در خصوص عملکرد تأسیسات گردشگری اعم از ابطال بلیت، تور و هتل شکایاتی داشتهاند که معاونت گردشگری استان بهطور مستمر به رسیدگی و رفع آنها میپردازد.»
او ادامه داد: «در همین راستا کارشناسان معاونت گردشگری آذربایجان شرقی از ۲۸ اسفندماه ۹۸ تا ۲ فروردین، ۱۳ مورد شکایت ثبتشده در خصوص عملکرد تأسیسات گردشگری اعم از کنسلی تور و پرواز، کنسلی اقامت و... را موردبررسی و رسیدگی قرار دادهاند و تمامی موارد حلوفصل شده است.»
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی آذربایجان شرقی به اقدامات انجامگرفته در این خصوص اشاره کرد و گفت: «در این راستا اقداماتی نظیر تماس با شاکی، تماس با مدیریت مجموعه ذیربط، گزارش به مرجع ۰۹۶۲۹ و اطلاعرسانی به شاکی و جلب رضایت آنها پس از رسیدگی به شکایات انجامشده است، لازم به ذکر است در صورت عدم رضایت شاکی از مراحل انجامگرفته، موارد مذکور به کمیته بدوی شکایات ارجاع داده خواهد شد.»
او تأکید کرد: «هموطنان در صورت داشتن هرگونه شکایت از عملکرد تأسیسات و واحدهای گردشگری میتوانند با شماره ۳۵۵۴۶۰۴۰ و سامانه ملی ۰۹۶۲۹ تماس حاصل کنند.»
انتهای پیام/