روستای سَنت‌کرونای اتریش به‌دنبال اسمی تازه برای جذب گردشگر

با شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا و جلب توجهات ناخواسته به روستای «سنت کرونا اَم وِشِل» در اتریش، شهردار این روستا عنوان کرد که شاید بهتر باشد در کمپین گردشگری‌اش تجدیدنظر کند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از جاکارتاپست، شهردار میشل گروبِر گفت: «در ابتدا برایمان جالب بود که ویروسی همنام با روستای ما شیوع پیداکرده است، اما از وقتی‌که این همه‌گیری به‌شدت جدی شد، دیگر کار از شوخی گذشته بود.»

اکوتوریسم منبع درآمد اصلی برای این روستا با 400 نفر جمعیت است که حدود 100 کیلومتر با وین فاصله دارد و در دامنهٔ کوه‌های آلپ قرارگرفته است.

شهردار عنوان کرده است که احتمالاً آن‌ها باید به دنبال نام جدیدی برای روستای خودشان پیدا کنند تا بتوانند از گردشگران استقبال به عمل بیاورند.

جاذبه‌های گردشگری این روستا که نامش را از یک قدیس کاتولیک به نام «سنت کرونا» گرفته است، علاوه بر طبیعت بکر و دیدنی، شامل سورتمه تابستانی و دوچرخه‌سواری کوهستانی می‌شود.

اتریش تا به امروز (6 فروردین) نزدیک به 2500 بیمار مبتلابه کرونا را تشخیص داده است که از این میان هشت نفر جان خود را ازدست‌داده‌اند. دولت اتریش به‌منظور جلوگیری از انتشار این ویروس در این کشور 9 میلیون نفری دست به اقدامات سخت‌گیرانه‌ای زده است که بر صنعت گردشگری این کشور هم بی‌تأثیر نبوده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1399010613

برچسب‌ها