به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت فضای مجازی در توسعه گردشگری گفت: «در شرایط کنونی فضای مجازی کاملاً درزمینهٔ گردشگری مورداستفاده قرارگرفته است و بهگونهای که در ایام نوروز شاهد بودیم، محتوای تولیدشده در این فضا توانست اوقات در خانه ماندن هموطنان را غنا بخشد.»
او با تأکید بر اینکه فضای مجازی این امکان را دارد که درزمینهٔ گردشگری و صنایع وابسته اقدامات خوبی درزمینهٔ بازاریابی دیجیتال در آن انجام داد افزود: «طبق برنامهریزیهای انجامگرفته 100 ویدئو با مضمون معرفی جاذبههای تاریخی، فرهنگی، طبیعی و ... استان در قالب کلیپهای یک و سهدقیقهای تهیه و در فضای مجازی انتشار داده خواهد شد.»
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی آذربایجان شرقی تأکید کرد: «تلاش خواهد شد تا از فناوریهای روز دنیا برای تولید این ویدئوها استفاده شود و باکیفیت مناسب در اختیار عموم قرار گیرد تا درزمینهٔ بازاریابی برای اوجگیری گردشگری در ایام پس از شکست کرونا مثمر ثمر باشد.»
انتهای پیام/