به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی ادارهکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجانغربی، بهنام شهدی روز چهارشنبه 24 اردیبهشت 99 در نخستین جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان اظهار کرد: «معادلات اقتصادی حاکم بر بازار جهانی در دوران پساکرونا بیشک دچار تغییراتی خواهد شد و باید از هماکنون برای آن آماده بود و برنامهریزی کرد.»
او افزود: «توجه به فضای مجازی و کسب و کارهای آنلاین در دوران پساکرونا باید در اولویت قرار بگیرد و از اقتصاد سنتی به سمت اقتصاد مدرن حرکت کرد.»
شهدی با بیان اینکه برندسازی امروزه نقش زیادی در جلب نظر مشتریان دارد، عنوان کرد: « در سال جهش تولید باید بیشتر به سمت تجاریسازی حرکت کرد که امسال برندسازی سیب اشنویه، فرش تکاب و عسل خوی در دستور کار قرار دارد.»
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجانغربی تصریح کرد: «توجه به توسعه زیرساختها به ویژه در بخش ریلی ضمن آنکه در توسعه گردشگری کمک شایانی دارد در رونق اقتصادی استان نیز نقش اساسی خواهد داشت که برای همین منظور باید برای استقلال راهآهن استان از آذربایجانشرقی تلاش کرد.»
انتهای پیام/