بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان اردبیل، نادر فلاحی صبح روز هشتم خردادماه در نشست با فعالان رسانه و مدیران شبکههای اجتماعی سرعین، اظهار کرد: «این منطقه بهعنوان نگین گردشگری استان، ظرفیتهایی بسیار بالایی در حوزه جذب گردشگر دارد و میتواند زمینهساز توسعه اردبیل شود.»
او سرعین را برند گردشگری شمال غرب کشور دانست و افزود: «توسعه و رونق هرچه بیشتر صنعت گردشگری در سرعین نیازمند معرفی هرچه بیشتر این ظرفیتها و قابلیتها در فضای مجازی، بهویژه شبکههای اجتماعی است.»
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی اردبیل با اشاره به نقش و اهمیت فعالان رسانهای در معرفی ظرفیتهای گردشگری سرعین، گفت: «انتظار میرود با تولید محتوا و اخبار به شکلی مناسب و کیفی در راستای معرفی جاذبههای گردشگری، زمینه جذب و جلب گردشگران به این شهرستان فراهم شود.»
او افزود: «ظرفیتهای منحصربهفرد این شهرستان اعم از مراکز آبدرمانی متعدد، واحدهای اقامتی استاندارد، وجود پیستهای اسکی، طبیعت بکر، آبوهوای مناسب منطقه، فرهنگ غنی مردم سرعین و... نیازمند معرفی در فضای مجازی با هدف جذب گردشگران از دیگر استانهای کشور است.»
فلاحی با تأکید بر برندسازی قابلیتهای منحصربهفرد سرعین اظهار کرد: «آماده همکاری همهجانبه با فعالان رسانهای و شبکههای اجتماعی سرعین هستیم.»
او با تأکید بر ارائه راهکارهای کاربردی در راستای تقویت گردشگری در منطقه گفت: «در این زمینه انتظار میرود شهرداری، شورای شهر، فرمانداری و نهادهای دیگر همکاری لازم را داشته باشند.»
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی اردبیل حمایت از سرمایهگذاران را لازمه جهش تولید دانست و تصریح کرد: «بخش گردشگری سرعین برای رونق و توسعه، نیازمند سرمایهگذاری است که فعالان رسانهای با اعتمادسازی و انتشار محتوای امیدوارکننده نقش مهمی در این زمینه دارند.»
او در پاسخ به پرسس یکی از فعالان رسانهای سرعین مبنی بر نحوه حمایت ادارهکل استان از فعالیتهای رسانهای بیان کرد: «تولید محتوای گردشگری، فعالیت در راستای ارتقای سواد رسانهای و آموزش خبرنویسی با محوریت گردشگری حمایت میشود، برای فعالیتهای سازنده و تأثیرگذار در این زمینه فضا و تجهیزات مورد نیاز نیز در اختیار فعالان قرار میگیرد.»
انتهای پیام/