اعطای گواهی ملّی تعالی سازمانی به مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد

در فرايندی مدون، رویكردها و نظام‌ مدیریتی مجموعه سعدآباد و نتایج موفقیت‌های حاصل شده در سال 1398 توسط گروهی از ارزیابان خبره در دست بررسی قرار گرفت و از سوی سازمان مدیریت صنعتی وابسته به وزارت صمت، گواهی جایزه ملی تعالی سازمانی به این مجموعه اعطا شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی مجموعه سعدآباد، این ارزیابی در راستای «الگوی تعالی سازمانی» وضعیت این مرکز را در میزان دستیابی به انتظارات الگوی تعالی سازمانی مشخص کرد.

مجموعه سعدآباد به‌عنوان اولین مجموعه فعال در حوزه میراث‌فرهنگی - تاریخی و موزه‌داری در هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی شرکت و پس از ارزيابي‌های كارشناسی، موفق به كسب اين گواهي ارزشمند شد.

این گواهی در مراسم رسمی در كميته ملي تعالي سازماني به كيا پارسا، مدير مجموعه فرهنگي - تاريخي سعدآباد اعطا و از تلاش‌های انجام شده در جهت بهبود شرايط كيفی و ارتقای مولفه‌های مورد نظر اين كميته قدردانی و تشكر به عمل آمد.

بر این اساس و با معرفی «مدل تعالی سازمانی» و «جایزه ملّی تعالی سازمانی» بسیاری از مدیران سازمان‌های ایرانی توانسته‌اند با استقرار این مدل، به چارچوب مناسبی برای اعمال روش‌های نوین مدیریتی در سازمان خود دست یابند و نقاط قوت و همچنین زمینه‌های قابل بهبود خود را بشناسند و در جهت تعریف برنامه‌های بهبود و اجرای آنها گام بردارند.

سازمان‌ها و شركت‌های ایرانی می‌توانند در بخش‌های مختلف اعم از ساخت و تولید، خدمات، سلامت، آموزش و بخش عمومی، در صورت انجام خودارزیابی بر اساس الگوی تعالی سازمانی، به اجرا گذاردن برنامه‌های بهبود و فراهم‌سازی سایر مقدمات متقاضی جایزه ملّی تعالی سازمانی باشند.

انتهای پیام/

کد خبر 139903275

برچسب‌ها