بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابط عمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان کرمان، کاظم حسینزاده با اشاره به اینکه برندسازی یکی از مهمترین الزامات برای رونق تولید محصولات صنایعدستی است، افزود: «برند یا نشان تجاری، یک نماد یا ویژگی مشخصی است که نشاندهنده اصالت و کیفیت خاص آن کالا است.»
او با بیان اینکه امروزه در عرصه رقابت بینالمللی مفهوم برندسازی در حوزه صادرات کالاها و خدمات نقش برجستهای ایفا میکند، اظهار کرد: «هدف از برگزاری کارگاه مذکور کمک به بازاریابی و فروش محصولات صنایعدستی این استان است که در سالهای گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته است.»
سرپرست معاونت صنایعدستی کرمان با اشاره به اینکه کارگاه تجاریسازی و برندسازی محصولات صنایعدستی برای اولین بار و با حضور مدرسان دانشکده هنر و معماری برگزار میشود، گفت: «با توجه به شیوع کرونا این کارگاه با حضور 40 هنرمند و فعال صنایعدستی و با حفظ موازین بهداشتی برپا میشود.»
او با بیان اینکه طی سال گذشته کارگاه بستهبندی تولیدات صنایعدستی در کرمان برگزار شد، افزود: «این کارگاه 30 تا 40 درصد از هنرمندان و فعالان صنایعدستی را بر آن داشت که با بستهبندهای جدید وارد عرصه فروش و بازاریابی شوند و امیدواریم کارگاه برندسازی و تجاریسازی نیز به فروش تولیدات صنایعدستی آنها کمک کند.»
انتهای پیام/