به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم، علیرضا مرادی امروز پنجشنبه 26 تیرماه 99 در جلسه کمیته فنی دفاتر خدمات مسافرتی قم که با حضور مسئول امور حقوقی و مسئول حراست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی قم برگزار شد، اظهار کرد: «این جلسه به منظور رسیدگی به تخلفات، بررسی شکایات و پیگیری مشکلات دفاتر خدمات مسافرتی استان قم تشکیل شد.»
او افزود: «در این جسله مقرر شد به دفاتر خدمات مسافرتی که مدارک پرونده های آنان ناقص است مهلت دو هفته ای داده شد که مدارک خود را تکمیل کنند و الا در غیر این صورت پروانه آنان باطل میشود.»
مرادی با اشاره به فعالیت 80 دفتر خدمات مسافرتی در استان قم تصریح کرد: «رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی قم توسط کمیته فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان انجام می شود که با عنایت به بار حقوقی آراء صادره توسط کمیته مذکور، شاکی و متشاکی ملزم به اجرای آن خواهند بود.»
انتهای پیام/