معاون اجرایی مجموعه سعدآباد منصوب شد

جلسه معارفه معاون اجرایی مجموعه سعدآباد با حضور مدیر این مجموعه، مسؤلان موزه‌ها، واحدهای اداری و امنای اموال در سالن خلیج فارس برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی مجموعه سعدآباد، محمدابراهیم لاریجانی روز گذشته چهارشنبه 22 مردادماه 1399 طی حکمی از سوی دکتر کیا پارسا مدیر مجموعه سعدآباد، به عنوان معاون اجرایی این مجموعه منصوب شد.

در حکم صادر شده از سوی مدیر مجموعه سعدآباد آمده است:

«جناب آقای محمد ابراهیم لاریجانی

با سلام

نظر به سوابق و تجارب جناب‌عالی و با عنایت به هماهنگی‌های به‌عمل آمده، به موجب این ابلاغ، جناب‌عالی به سمت معاون اجرایی مجموعه سعدآباد، منصوب می‌شوید.»

در بخش دیگری از این حکم با تأکید بر دقت نظر در مسئولیت‌های مورد نظر در حوزه اجرایی آمده است:

«برنامه‌ریزی دقیق و نظارت مؤثر در مسائلی مثل امور اداری، مالی، فن‌آوری اطلاعات و آموزش و امور فنی مهندسی، همچنین امور پشتیبانی، خدمات، تأسیسات و فضای سبز که در تابعیت معاونت اجرایی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، از جمله مأموریت‌هایی است که لازم است با جدیت، در دستور کار قرار دهید.

انتظار می‌رود در تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی، پژوهشی، گردشگری، امور بین‌الملل و امور موزه‌های تابعه، همچنین نظارت بر عملکرد روابط‌عمومی مجموعه نیز مشارکت و همکاری فرمائید.

امید است با برنامه‌ریزی مناسب و جلب مشارکت تمامی همکاران و مدیران مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد و با تعامل و جلب حمایت مدیران ستادی وزارتخانه متبوع، در پیشبرد مأموریت‌های ابلاغی و برنامه‌های محوله موفق باشید.»

در این مراسم کیا پارسا ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات محمدرضا عسگری به‌عنوان معاون پیشین مجموعه سعدآباد در مدت تصدی این مسئولیت و معارفه محمدابراهیم لاریجانی به‌عنوان معاون اجرایی جدید و همچنین ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای ایشان عنوان کرد: «امیدواریم بتوانیم از تجارب وتوانایی‌های ایشان در جایگاه معاون اجرایی جدید مجموعه، بهره‌مند باشیم. توفیقات روزافزون این عزیزان را درارتقای جایگاه مجموعه سعدآباد به عنوان یک مجموعه ارزشمند ملی، از خداوند تبارک وتعالی مسئلت دارم.»

این مراسم با اهدا لوح تقدیر عسگری و ابلاغ حکم لاریجانی به پایان رسید.

انتهای پیام/

کد خبر 139905231

برچسب‌ها