بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان زنجان، امیر ارجمند روز دوشنبه 26 آبانماه 99 در حالی که از ساعت 8:30 تا 10:00 پاسخگوی تماسهای تلفنی شهروندان بود، گفت: «در این برنامه دو ساعته به سؤالات شهروندان پاسخ داده شد.»
او اظهار کرد: «حضور مدیران کل و مسؤلان دستگاههای اجرایی در مرکز سامد و ارتباط تلفنی با شهروندان ایده بسیار خوبی است، چرا که با پیگیری الکترونیکی درخواستها، مراجعههای حضوری و زمان رسیدگی به شکایتها کاهش پیدا میکند.استفاده از سامانه سامد در ارائه خدمات مناسب به شهروندان مؤثر است.»
شهروندان میتوانند از طریق شماره 111 درخواستها، شکایتها و پیشنهادهای خود را در خصوص دستگاههای دولتی اعلام کنند.
انتهای پیام/